پایه نگهدارنده، سه پایه دوربین و رینگ لایت

رد یاک
27 مرداد, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پایه نگهدارنده، سه پایه دوربین و رینگ لایت

پایه نگهدارنده، سه پایه دوربین و رینگ لایت

در عصر امروز بسیاری از افراد در حوزه عکاسی و فیلمبرداری مشغول به کار هستند. پایه نگهدارنده، سه پایه دوربین و رینگ لایت جزو وسایل عکاسی ساده و بسیار کاربردی به شمار می‌آیند.

 

 

اگر در اینستاگرام صفحه فعال دارید و از خودتان ویدیو منتشر می‌کنید، نیاز به یک سه پایه یا نگه دارنده و رینگ لایت دارید. با خرید این وسایل عکاسی می‌توانید خودتان به تنهایی ویدیوهای با کیفیتی تولید و منتشر کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری راجع به پایه نگهدارنده، سه پایه دوربین رینگ لایت و دیگر وسایل عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بهترین پایه نگهدارنده

پایه نگهدارنده جزو وسایل بسیار کاربردی است که برای گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و… تولید شده است. گوشی موبایل یکی از وسایل بسیار ارزشمندی است روزانه بیشتر کارهایمان را از طریق آن انجام می‌دهیم.

در شرایطی مانند رانندگی، شرکت در کلاس‌های آنلاین و فیلمبرداری نیاز داریم که گوشی موبایل توسط یکی از وسایل عکاسی در حالت ثابت بماند. این وسیله پرکاربرد پایه نگهدارنده یا هولدر نام دارد. بهترین پایه نگهدارنده پایه‌ای است که بتواند در شرایط مختلف گوشی موبایل را ثابت و بدون حرکت نگه دارد.

 

خرید هولدر و پایه نگهدارنده موبایل | ارسال رایگان در انجام کار‌های روزانه به شما کمک می‌کند.

انواع پایه نگهدارنده

پایه‌های نگهدارنده یا هولدرها جزو وسایل عکاسیه پرفروش و پرکاربرد هستند. پایه نگهدارنده لپ ‌تاپ و تبلت با طراحی ارگونومیک یکی از انواع این پایه‌ها هستند که مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد. پایه‌های نگهدارنده به صورت کلی برای استفاده در خودرو، خانه  شرکت و… تولید شده‌اند. انواع و اقسام پایه‌های نگهدارنده عرضه شده در بازار به شرح زیر هستند.

  • پایه نگهدارنده مغناطیسی: پایه نگهدارنده یا هولدر مغناطیسی ابعاد کوچکی دارد. زیر این پایه‌ها چسب‌هایی برای متصل شدن به سطوح وجود دارد.
  • پایه نگهدارنده چسبی (ساکشن کاپ): این مدل از پایه نگهدارنده توسط چسب مکنده بر روی سطوح مختلف قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های پایه نگهدارنده چسبی قابلیت جابه جایی آن است.
  • پایه نگهدارنده گیره‌ای: پایه نگهدارنده گیره‌ای معمولاً به دریچه کولر ماشین متصل می‌شود. این پایه شامل یک قاب برای گوشی موبایل و دو گیره برای نگه داشتن آن است. گوشی موبایل به صورت کشویی داخل این پایه نگهدارنده یا هولدر قرار می‌گیرد.

بهترین سه پایه دوربین

یکی از مهم‌ ترین وسایل عکاسی برای فعالیت در این حوزه، سه پایه دوربین است. با حضور سه پایه دوربین می‌توانید در لحظات مختلف عکاسی کنید. زمانی که سه پایه دوربین را در مکان مورد نظر قرار می‌دهید و دوربین را روی آن می‌گذارید، می‌توانید عکس‌های بسیار با کیفیت‌ تری تهیه کنید. سه پایه دوربین جزو وسایل مهم و ابتدایی عکاسی است. از ویژگی مهم این سه پایه‌ها می‌توان به ثابت نگه داشتن دوربین و تنظیم ارتفاع اشاره کرد. معمولاً جنس سه پایه دوربین و این نوع وسایل عکاسی از فیبر کربن یا آلومینیوم است.

بهترین سه پایه دوربین

بهترین سه پایه دوربین

 

بهترین سه پایه دوربین محصولی است که بتوانید در سطوح ناهموار با کم و زیاد کردن ارتفاع پایه‌های آن، سطح صافی را برای عکاسی فراهم کنید.

خرید سه پایه دوربین

پیش از خرید سه پایه دوربین لازم است اطلاعات ساده و پیش و پا افتاده‌ای راجع به این وسیله عکاسی داشته باشید. در این قسمت درباره نکاتی صحبت می‌کنیم که خرید سه پایه دوربین را برای شما ساده‌تر کند.

مقاومت

هنگام خرید سه پایه دوربین باید توجه داشته باشید محصولی که خریداری می‌کنید؛ باید از مقاومت خوبی برخوردار باشد. سه پایه ممکن از ساعت‌ها دوربین را در یک شرایط ثابت نگه دارد. به همین دلیل باید برای محافظت از دوربین سه پایه‌ای را انتخاب کنید که در برابر ضربه احتمالی مقاوم باشد.

 

 

برای خرید این وسایل عکاسی باید از میان برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب کنید. اگر سه پایه دوربین از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و در برابر ضربه به سادگی بیفتد، باعث آسیب رسیدن به دوربین عکاسی شما می‌شود. بنابراین بهتر است محصولی را انتخاب کنید که در همین ابتدای کار خیالتان از بابت مقاومت سه پایه راحت باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه وسایل عکاسی از جمله سه پایه دوربین بسیار مهم است. سه پایه‌ها در سه جنس پلاستیکی، فیبر کربن و آلومینیومی در بازار عرضه شده‌اند. بهترین جنس این محصولات فیبر کربن است. فیبر کربن در کنار مقاومتی که دارد از وزن سبکی هم برخوردار است.

مقدار تحمل وزن

یکی از نکاتی که حتماً باید یپیش از خرید سه پایه دوربین به آن دقت کنید، میزان تحمل وزن آن است. در بعضی از شرایط بر روی سه پایه علاوه بر دوربین عکاسی، فلاش و لنزهای سنگین هم قرار می‌گیرد. به همین دلیل سه پایه که قصد خرید آن را دارید؛ باید بتواند وزن دوربین‌های مختلف و لنزهای سنگین را تحمل کند.

بهترین رینگ لایت

یکی از پرکاربردترین وسایل عکاسی در عصر امروز، رینگ لایت است. رینگ لایت جزو ابزارهای نورپردازی است که با توجه به نحوه استفاده ساده‌ای که دارد، جایگزین بسیاری از فلاش‌ها شده است. هنگام استفاده از این وسیله عکاسی نور یکنواخت ساطع می‌شود و در اثر آن عکس‌های زیبایی به وجود می‌آید.

 

 

استفاده از رینگ لایت باعث می‌شود که سایه‌های اضافی از بین برود. این محصول از یک دایره یا حلقه و تعدادی لامپ کوچک تشکیل شده است. از نمونه‌های پرکاربرد این محصول می‌توان به رینگ لایت‌های حرفه‌ای برای عکاسی و ویدئو | آما ترا اشاره کرد.

انواع رینگ لایت

به صورت کلی انواع رینگ لایت‌ها به دو نوع تقسیم می‌شوند. نوع اول رینگ لایت‌هایی هستند که ابعاد بزرگ‌تری دارند و می‌توانید دوربین را وسط حلقه آن قرار دهید و عکس بگیرید.

 

نوع دوم این محصولات رینگ لایت‌هایی هستند که به لنز دوربین عکاسی متصل می‌شوند و ابعاد کوچکی دارند.

از هر دو رینگ لایت برای انواع عکاسی‌ها استفاده می‌شود. همچنین افرادی که می‌خواهند در خانه عکس‌های زیبایی از خود بگیرند می‌توانند این محصول را خریداری و به سادگی از آن استفاده کنند.

سخن پایانی

پایه نگهدارنده، سه پایه دوربین و رینگ لایت هر سه از وسایل عکاسی کاربردی هستند. برای خرید این وسایل لازم است اطلاعاتی راجع به آنها داشته باشید که در بخش‌های قبلی در اختیار شما قرار دادیم. با خرید این وسایل عکاسی می‌توانید به سادگی در خانه عکس‌های زیبا تری بگیرید.

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید این محصولات این است که از مجموعه‌های معتبر و با تجربه کمک بگیرید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.